Information & facts

FAQ

Waarom kan ik geen prijzen zien van de producten?

Dat klopt, wij willen als firma onze materialen persoonlijk komen laten zien, om u de kwaliteiten te laten zien, dan begrijpt u onze prijzen ook.

Wat is er nu juist wettelijk verplicht?

De wet stipuleert dat je voldoende bescherming in huis moet hebben voor de te verwachten kleine ongevallen op te vangen. Er is een indicatieve lijst van FOD werkgelegenheid die sinds 2013 ongewijzigd is. Deze vormt de basis voor onze koffers aangevuld met onze internationale ervaring.

Hoe werkt MExT?

Jaarlijks contact:
MExT neemt jaarlijks contact met u op voor een gratis afspraak volgens uw agenda
 

Behoeftenanalyse:
MExT komt langs bij u voor een analyse op maat van uw bedrijf. Hebt u de juiste producten, in de juiste aantallen en op de juiste plaatsen? MExT heeft meer dan 30 jaar ervaring in het analyseren van EHBO-behoeften.  MExT kent de oplossing voor uw risico’s.

 
Gratis controle:
MExT controleert uw verbanddoos op houdbaarheid en volledigheid conform wet- en regelgeving. Uw koffer krijgt jaarlijks een certificatie label.
Een ongeluk is zo gebeurd. Een complete verbanddoos kan levens redden. Is uw verbanddoos klaar voor gebruik?
MExT komt jaarlijks langs om gratis uw MExT-verbanddozen te controleren op houdbaarheid en volledigheid. Uw verbanddoos ontvangt een certificatiesticker met jaartal. U betaalt enkel de aangevulde materialen zonder verzend- of administratiekosten. Eenvoudig, professioneel en snel. Dat getuigen onze ruim 350.000 klanten jaar na jaar.

 
Directe levering:
MExT levert standaardproducten rechtstreeks uit de bestelwagen

Opvolging:
MExT beschikt over een customer service afdeling voor al uw nabestellingen en vragen.
 

Hoe lang zijn de producten houdbaar?

90% van de produkten die wij leveren zijn minstens twee jaar houdbaar na levering.
 

Kan ik als particulier iets bij jullie bestellen?

Nee, wij leveren exclusief aan bedrijven en instellingen die eindgebruiker zijn. 
 

Wat moet ik doen als ik geen orderbevestiging heb ontvangen?

Neem gerust contact op met onze klantendienst op het nummer: (051) 24 67 73 of mail ons via info@mext.be

Kan ik mijn bestelling traceren?

Elke bestelling die verzonden wordt, komt met een GLS tracering die u toegezonden wordt na verzending.
 

Hoe lang is de levertermijn?

Afhankelijk van het moment van bestelling, enkele dagen tot maximaal één week.
 

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Neem gerust contact op met onze klantendienst op het nummer: (051) 24 67 73 of mail ons via info@mext.be.

Hoe kan ik mij aanmelden voor de webshop?

U zal eerst een account moeten aanmaken als u een bestelling wilt plaatsen. Dit houdt in een mailadres en een wachtwoord, mocht dat niet lukken mag u contact met ons opnemen.

Moet ik een account hebben om te bestellen.

U zal eerst een account moeten aanmaken als u een bestelling wilt plaatsen. Dit houdt in een mailadres en een wachtwoord, mocht dat niet lukken mag u contact met ons opnemen.

Moet ik klant zijn om via jullie website te kunnen bestellen?

Ja, als u nog geen klant bent neem gerust contact op met onze commerciële binnendienst en we helpen je graag verder voor uw eerste aankoop.

Vragen of opmerkingen?

Onze medewerkers helpen u graag verder.

MExT Belgium nv

Industrieweg 1
8800 Roeselare
België

info@mext.be

  • Tel. (051) 24 67 73
  • Fax (051) 24 43 59

MExT Netherlands B.V.

Maidstone 52
5026 SK Tilburg
Nederland

info@mext.nl

  • Tel. (013) 462 57 00
  • Fax (013) 462 57 01

MExT Germany GmbH

Schönscheidtstraße 50
45307 Essen
Deutschland

info@mext.de

  • Tel. (0201) 18526-0
  • Fax (0201) 18526-11